knäppa människa!

Denna helg har varit ... konstig, min svärmor är konstig, måste erkänna att jag tycker mindre och mindre om människan. Hon vill att mina barn skall fira jul hos henne men jag är inte välkommen, alltså hon vill ta barnen ifrån mig på skälvaste julafton, sedan har hon sagt att hon tycker jag skall lämna min man för det är så synd om honom som måste leva med mig då jag för tillfället är arbetslös. Älskar han inte mig är han välkommen att lämna mig för då vill ju inte jag leva med honom, man vill ju inte leva med en människa som inte älskar en tillbaka, men jag vill inte att han skall lämna mig bara för jag för tillfället är arbetslös, nästa gång kan det vara han som måste leva på mig och min inkomst. Hur har hon mage att föreslå att vi skall skilja oss, knäppa människa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candoline.blogg.se

Mitt liv i ord.

RSS 2.0