Vem är Jag?

Jag tror jag skall skriva lite om vem jag är,  för i den här bloggen skriver jag ju om mina innersta tankar och känslor men det kan ju vara roligt att veta vem jag är i övrigt också.
  Jag är en gift trebarns mamma som bor i en svensk storstad, jag har tvilling flickor på fyra år och en son på två år, men denna blogg skriver jag bara om mig själv inte om min man eller mina barn.
 
Min största dröm är att bli författare men jag har svårt att komma på vad jag skall skriva om, jag påbörjar en bok men avslutar den aldrig för jag tycker inte den är bra utan slänger den.
 
Mitt stora intresse i livet är mina barn, film, naturen, träna och mitt hem. Ja nu vet ni lite mer om vem jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candoline.blogg.se

Mitt liv i ord.

RSS 2.0